środa, 29 września 2010

Piękna sunisoida

Dzisiaj odpaliłem przetwornik analogowo cyfrowy. Po kilku drobnych regulacjach udało mi się na bieżąco sczytywać stan z przetwornika i wyświetlać go potem na ekranie mojej matrycy. Wpierw był problem z ucinaniem sygnału wejściowego od połowy w dół, ale rozwiązałem to prostym dzielnikiem rezystancyjnym.
Grunt, że wszystko działa i tak naprawdę to teraz wszystko zależy już tylko od dobrego programu. A więc zaczynam prace nad algorytmem DFT. Może po drodze zrobię jakiś prosty VU-metr na tym ale docelowo 16 kanałowe DFT.

2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie to wygląda, ale ja się raczej nie specjalizuję w żadnej z dziedzin elektroniki. Mi najbardziej zależy na tym, aby co miesiąc płacić zdecydowanie niższe rachunki za prąd niż do tej pory. W takim wypadku zdecydowałam się na przejście do https://poprostuenergia.pl/ i jestem zdania, że jak najbardziej to się opłacało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie sama elektryka jest dla mnie mocno niezrozumiała i muszę przyznać, że bardzo istotną kwestią jest to aby cała instalacja elektryczna w naszym domu działała poprawnie. Jak coś to ja właśnie wtedy dzwonię po elektryka http://anluks.pl/ i mam do nich pełne zaufanie.

    OdpowiedzUsuń